سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
NO TITLES
یه وبه مثل خیلی از وبای دیگه!
یکشنبه 92 شهریور 24 :: 1:24 عصر ::  نویسنده : مریم       

 

 

این شعرو حمید مصدق گفته اگه اشتباه نکنم که بعدا شاعرای دیگه اومدن جوابشو دادن

اینو و شعرای بعد از اینو هدیه میکنم به یه دوست با نام مستعار هیوا

گرچه الان خیلی ازش ناراحتم ولی بهش قول داده بودم اینکارو بکنم

پس:

* تو به من خندیدی و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز،
سالهاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت*

امیدوارم لذت ببرید.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

یه دختر شبیه خیلی از دختراولی متفاوت!
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 15433



 
 

کد زیباساز فوران قلب